onsdag 2 mars 2011

Förnyelse, lek

Längtar efter förnyelse.
Testar ny malldesign.
Känns konstigt och ovant och ett inlägg är helt oläsligt för att jag inte kan ändra textfärgen från vitt.
Ska känna mig för ett tag.
Det här kanske inte är jag.
Visade David, min man, igår vad jag arbetat med (topplist, animation) och sa att jag får väl skärpa mig och göra det jag ska (Koppfeldt!) och inte bara leka.
David sa: - Det är väl det du ska göra....leka.-
Det är det kanske.
Nu väntar skola och omdömesskrivning till våra nior

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra man! Och vilken fin topplist!
    Jag leker också.
    Tänker att jag ofta leker bäst när jag egentligen borde göra något annat.
    Det var likadant när jag gick på Konstfack. När det var föreläsning så smet jag från det och jobbade jättebra i ateljén istället. Det kan jag i och för sig undra lite över nu i efterhand. Vad smet jag från egentligen? Det kommer jag aldrig att få veta....
    Men jag tror att det kommer ut så mycket bra av den leken och det arbetet.
    En tanke jag vill ta med mig ut i klass rummet.
    Kram!

    PS. MM är min dotter. Hon har också en blog och jag råkade vara inloggad på hennes konto när jag skrev till dig. Därav inlägget från henne, som jag tog bort....!

    SvaraRadera
  3. Jättefin toplist tycker jag också! ROSA..ovant...det är svårare att förknippa med dig! Nytt skede i utvecklingen kanske??

    SvaraRadera